ALLORA ST'ELIZZIONE?

A piazza cumuna per chjachjarà, parlà di i nostri lochi, prisentàssi è piglià l'appuntamenti...
Risponde

Chi ne dite?

U sundame s’hè compiu u 01 Dic 2017 13:25

Hè ghjà guadagnata
3
19%
Credu chi ci la faremu
4
25%
Sara difficile ma vinceremu
2
13%
Ùn possu ancu dilla, ma forse...
1
6%
Ùn so ottimistu
0
Nisunu votu
Un disastru
2
13%
Ô Bihuannu Chenobbi
4
25%
 
Numaru tutale di voti : 16

ZRR_
Messaghji : 3698
Arregistratu u : 15 Aos 2017 12:57

ALLORA ST'ELIZZIONE?

Message da ZRR_ »

A semana prussima ci vole a vutà, allora (parlu di i nostri, micca di l'altri... :D :D :D ):
Ultima mudificata da ZRR_ u 24 Nuv 2017 19:50, mudificatu 2 volta(e).
No yankee, no problem!
Smacrunizzemu!!!!
Avatar du membre
a muvra 1929
Messaghji : 4016
Arregistratu u : 06 Set 2012 10:27
Lucalisazione : sezzione "pseudo supporter"
A été remercié : 1 fois

Re: ALLORA ST'ELIZZIONE?

Message da a muvra 1929 »

Ma perchè scrivi in talianu ?
Per e famiglie stirpate à l'entre d'un mondu novu
Per e terre abbandunate induve nisunu si move
Per tanti chì sò cascati, sbagliati da lu to stracciu
Ti stupu in faccia.
ZRR_
Messaghji : 3698
Arregistratu u : 15 Aos 2017 12:57

Re: ALLORA ST'ELIZZIONE?

Message da ZRR_ »

a muvra 1929 a écrit :Ma perchè scrivi in talianu ?

Eiu ùn scrive in talianu ma u mo "Mac" ùn cunnosce micca a lingua corsa. :evil:
No yankee, no problem!
Smacrunizzemu!!!!
Avatar du membre
a muvra 1929
Messaghji : 4016
Arregistratu u : 06 Set 2012 10:27
Lucalisazione : sezzione "pseudo supporter"
A été remercié : 1 fois

Re: ALLORA ST'ELIZZIONE?

Message da a muvra 1929 »

Caccia a curezzione autumatica
Per e famiglie stirpate à l'entre d'un mondu novu
Per e terre abbandunate induve nisunu si move
Per tanti chì sò cascati, sbagliati da lu to stracciu
Ti stupu in faccia.
Avatar du membre
U Caccianincu
Messaghji : 1198
Arregistratu u : 04 Nuv 2012 21:37

Re: ALLORA ST'ELIZZIONE?

Message da U Caccianincu »

Per u primu giru vecu què...

Pè a Corsica 33 %
Rinnovu 6,5 %
Mondoloni 18 %
Bozzi 11 %
Orsucci 17 %
Insoumis 6 %
FN 8,5 %
Perillos a écrit : Non taravesu n'a pas mauvais caractère il est mauvais c'est tout. Il se plait dans la vindicte populaire qui veut que Perillos soit un pestiféré. Son souhait ne plus lire mes publications, pourtant si rares. Ceci dit nous n'avons pas la même élégance de langage. "putain tu es pire qu'un furoncle au cul", c'est beau, c'est imagé. Je suppose pour qu'il y fasse référence qu'il a du en avoir un.
ZRR_
Messaghji : 3698
Arregistratu u : 15 Aos 2017 12:57

Re: ALLORA ST'ELIZZIONE?

Message da ZRR_ »

U Caccianincu a écrit :Per u primu giru vecu què...

Pè a Corsica 33 %
Rinnovu 6,5 %
Mondoloni 18 %
Bozzi 11 %
Orsucci 17 %
Insoumis 6 %
FN 8,5 %
Ùn hè tantu bonu stu sundaggiu. Pè a Corsica ùn ha gudagnatu nunda se pareggiamu cù u 2015. E se Orsucci, Bozzi e Mondoloni anu una lista cumune a u secundu giru... :confuj: :confuj: :confuj:
No yankee, no problem!
Smacrunizzemu!!!!
Avatar du membre
a muvra 1929
Messaghji : 4016
Arregistratu u : 06 Set 2012 10:27
Lucalisazione : sezzione "pseudo supporter"
A été remercié : 1 fois

Re: ALLORA ST'ELIZZIONE?

Message da a muvra 1929 »

ZRR_ a écrit :
U Caccianincu a écrit :Per u primu giru vecu què...

Pè a Corsica 33 %
Rinnovu 6,5 %
Mondoloni 18 %
Bozzi 11 %
Orsucci 17 %
Insoumis 6 %
FN 8,5 %
Ùn hè tantu bonu stu sundaggiu. Pè a Corsica ùn ha gudagnatu nunda se pareggiamu cù u 2015. E se Orsucci, Bozzi e Mondoloni anu una lista cumune a u secundu giru... :confuj: :confuj: :confuj:
S'è noi femu u paragonu cù u 2015. E s'è Orsucci, Bozzi è Mondoloni anu una lista cumuna a u secundu giru

Iè ma hè u secundu giru chì conta è pè a Corsica pò avè di più voce ch'à u primu giru.
Ci vole à vede s'è a ghjente hè cuntenta o micca di a maiurità attuale
E voce di u Rinovu s'elli ùn passanu micca o una lista cumuna. A question chì ci vole à ponesi hè : A ghjente hà da seguità stu famosu "fronte ripublicanu" ? Intantu hè andata à vutà di manera massiccia infavore di Pè a Corsica in u 2015

O Apple parlami corsu !
Per e famiglie stirpate à l'entre d'un mondu novu
Per e terre abbandunate induve nisunu si move
Per tanti chì sò cascati, sbagliati da lu to stracciu
Ti stupu in faccia.
Avatar du membre
libertà per i patriotti
Messaghji : 30236
Arregistratu u : 19 Apr 2005 18:24
Lucalisazione : Réserve indienne des derniers Corses vivant sur l'île
A remercié : 1 fois
A été remercié : 24 fois

Re: ALLORA ST'ELIZZIONE?

Message da libertà per i patriotti »

Core in fronte.
CORSI DI U MONDU : IL FAUT RENTRER.
ZRR_
Messaghji : 3698
Arregistratu u : 15 Aos 2017 12:57

Re: ALLORA ST'ELIZZIONE?

Message da ZRR_ »

a muvra 1929 a écrit :Caccia a curezzione autumatica
Hè fatta.
No yankee, no problem!
Smacrunizzemu!!!!
Avatar du membre
U Caccianincu
Messaghji : 1198
Arregistratu u : 04 Nuv 2012 21:37

Re: ALLORA ST'ELIZZIONE?

Message da U Caccianincu »

libertà per i patriotti a écrit :Core in fronte.

L'aghju messi à 6,5 % ma ùn mi stunerebbe micca ch'elli franchinu i 7 %. Anu da piglià assai voti ind'è i militenti Pè a Corsica dilusi. È po, ci vole à dilla, PFB hè statu assai bonu in guasi tutte e so intervenzione. U fattu ch'elli ci sianu dinù Brigitte Artily è JB Arena l'hà da ghjuvà assai.

Serebbe bè ch'elli entrinu à l'Assemblea incù l'altra lista, è ch'elli appiinu una piazza à l'Escutivu, ma hè più chè cumplicatu l'affare...
Perillos a écrit : Non taravesu n'a pas mauvais caractère il est mauvais c'est tout. Il se plait dans la vindicte populaire qui veut que Perillos soit un pestiféré. Son souhait ne plus lire mes publications, pourtant si rares. Ceci dit nous n'avons pas la même élégance de langage. "putain tu es pire qu'un furoncle au cul", c'est beau, c'est imagé. Je suppose pour qu'il y fasse référence qu'il a du en avoir un.
Avatar du membre
ghjattuvolpa
Sezzione rumpistacchi
Messaghji : 13795
Arregistratu u : 22 Dic 2004 10:25
Lucalisazione : Corsica, Balagna, Sartè, Prupià e Furiani
A remercié : 7 fois
A été remercié : 271 fois

Re: ALLORA ST'ELIZZIONE?

Message da ghjattuvolpa »

si on se divise au deuxième tour, il faudra pas pleurer que le front Conservateur Franchouillard Réactionnaire remporte l'élection.
C'est aussi facile d'etre contre tout, à un moment il faut assumer d'etre aux affaires et de mettre les mains dans le cambouis.
Ceux qui acceptèrent sa parole furent baptisés; et, en ce jour-là, le nombre des disciples s'augmenta d'environ trois mille âmes.42 Ils persévéraient dans l'enseignement des apôtres, dans la communion fraternelle, dans la fraction du pain, et dans les prières.43 La crainte s'emparait de chacun, et il se faisait beaucoup de prodiges et de miracles par les apôtres.44 Tous ceux qui croyaient étaient dans le même lieu, et ils avaient tout en commun.45 Ils vendaient leurs propriétés et leurs biens, et ils en partageaient le produit entre tous, selon les besoins de chacun.46 Ils étaient chaque jour tous ensemble assidus au temple, ils rompaient le pain dans les maisons, et prenaient leur nourriture avec joie et simplicité de c�ur,47 louant Dieu, et trouvant grâce auprès de tout le peuple. Et le Seigneur ajoutait chaque jour à l'Eglise ceux qui étaient sauvés.

Image
ZRR_
Messaghji : 3698
Arregistratu u : 15 Aos 2017 12:57

Re: ALLORA ST'ELIZZIONE?

Message da ZRR_ »

Clair que si PFB refuse l'union au 2 eme tour... :confuj:
No yankee, no problem!
Smacrunizzemu!!!!
Avatar du membre
U Caccianincu
Messaghji : 1198
Arregistratu u : 04 Nuv 2012 21:37

Re: ALLORA ST'ELIZZIONE?

Message da U Caccianincu »

ZRR_ a écrit :Clair que si PFB refuse l'union au 2 eme tour... :confuj:
Je pense que le blocage risque davantage de venir de l'autre liste...
Perillos a écrit : Non taravesu n'a pas mauvais caractère il est mauvais c'est tout. Il se plait dans la vindicte populaire qui veut que Perillos soit un pestiféré. Son souhait ne plus lire mes publications, pourtant si rares. Ceci dit nous n'avons pas la même élégance de langage. "putain tu es pire qu'un furoncle au cul", c'est beau, c'est imagé. Je suppose pour qu'il y fasse référence qu'il a du en avoir un.
Avatar du membre
libertà per i patriotti
Messaghji : 30236
Arregistratu u : 19 Apr 2005 18:24
Lucalisazione : Réserve indienne des derniers Corses vivant sur l'île
A remercié : 1 fois
A été remercié : 24 fois

Re: ALLORA ST'ELIZZIONE?

Message da libertà per i patriotti »

En tout cas il n'y en a plus qu'une qui dénonce les 5000 néo-corses annuels, le corps électoral biaisé et continue d'employer la formule "colonisation de peuplement".
CORSI DI U MONDU : IL FAUT RENTRER.
Avatar du membre
ghjattuvolpa
Sezzione rumpistacchi
Messaghji : 13795
Arregistratu u : 22 Dic 2004 10:25
Lucalisazione : Corsica, Balagna, Sartè, Prupià e Furiani
A remercié : 7 fois
A été remercié : 271 fois

Re: ALLORA ST'ELIZZIONE?

Message da ghjattuvolpa »

C'est vraiment de mauvaise foi de dire cela d'une liste qui défend le statut de résident.


Quant à ma remarque initiale, elle n'est pas orientée mais vise les deux listes potentielles.
Ceux qui acceptèrent sa parole furent baptisés; et, en ce jour-là, le nombre des disciples s'augmenta d'environ trois mille âmes.42 Ils persévéraient dans l'enseignement des apôtres, dans la communion fraternelle, dans la fraction du pain, et dans les prières.43 La crainte s'emparait de chacun, et il se faisait beaucoup de prodiges et de miracles par les apôtres.44 Tous ceux qui croyaient étaient dans le même lieu, et ils avaient tout en commun.45 Ils vendaient leurs propriétés et leurs biens, et ils en partageaient le produit entre tous, selon les besoins de chacun.46 Ils étaient chaque jour tous ensemble assidus au temple, ils rompaient le pain dans les maisons, et prenaient leur nourriture avec joie et simplicité de c�ur,47 louant Dieu, et trouvant grâce auprès de tout le peuple. Et le Seigneur ajoutait chaque jour à l'Eglise ceux qui étaient sauvés.

Image
Risponde